torstai 7. elokuuta 2008

Harmaata

Kylläpä oli taas harmaa päivä. Sadekin alkoi riputella just. Urhoollisesti kävin kuitenkin Nässyssä polkemassa vettä. Ihana mies jaksaa mua aina sinne viedä!

Hauskaa sinänsä, viereisellä rannalla oli 10 ukkoa ja 3 pelastuskoiraa treenaamassa vesipelastusta ja yksi kaveri kuvaamassa touhua. Aina kun mun silmä vältti, kuvaaja zoomaili pitkällä putkella 'kelluvaa päätä', miltä mä oikeasti näytän tyynessä järvessä. Ü Ja just kun aloin vaihtaa vaatteita siinä muuten tyhjällä rannalle, sinne ilmesty hirvee ihmispaljous. 2 ulkomaalaista partiopoikaa, lenkkeilevä pari jne. Huh, huh...

Viime fyssarin jälkeen olen pärjännyt yllättävän hyvin. Vaikka oikea puoli petti saman tien, niin siltikään olo ei o ihan karmea. Mut se pitää ajatella niin, että vähemmän huono olo on hyvä asia! Terveestä olotilasta tässä nyt ei ihan heti pääse nauttii!

Kasvoista puutuu oikea puoli, oikea käsi lonksuu ja lonkkakin on taas tullut kipeeksi. Ja kaikki niskan takia. Lisäksi oon huomannut, että veden polkemisen jälkeen jalkapohjat on nykyään aina ihan tulessa... Samoin oon alkanut vetää juomaa väärään kurkkuun. Kai se rintakehän yläaukeamankin hermokudos on kärsinyt. Ihan sama. En jaksa enää miettiä asioita. Ihmeellisiä oireita tulee ja menee. Ehkä ne joku päivä vaan loppuu?

Ei kommentteja: