sunnuntai 10. elokuuta 2008

Loistavaa viihdettä ja uutta tekemistä

Oletteko kuullut känsään ladattavasta Mobitubia-ohjelmasta, jolla voi hakea ja katsoa You Tube-videoita? Aivan loistava softa. Kodin wlan-verkossa homma toimii viel suht ripeästi. Ei enää Make a Flakea ja googlea ja Wikipediaa pelkästään...

Tän sairauden aikana mun tietous asioista ja ilmiöistä on kasvanut aivan mielettömästi.

Ajan kuluksi ja ammatillisen osaamisen ylläpitämiseksi tulee kirjotettua lähes joka päivä markkinointiblogia, tutustuttua eri firmojen mainontaan sekä luettua kaikki alan julkaisut verkosta.

Lisäksi olen mm. löytänyt myös uudelleen nuoruuden suosikkimusani hardmetalin sekä tehnyt hyvin ei-minuntyylisiä suunnitelmia tulevaisuuteen. Kaikki tämä vain siksi, että on ollut ekaa kertaa vuosikausiin aikaa itselleen. Olen myös lukenut vallan monta tenttikirjaa, koska aion jossain vaiheessa repäistä sossun opinnotkin pois alta. Lisäksi oon kuunnellut tosi paljon Spiegel TV:tä ja Deutsche Welleä saksan taitojen ylläpidon hengessä, sekä innostunut ideoimaan ja piirtämään sarjista sekä työstämään elämänkertaani.

Viimeinen vasta on mielenkiintoista! Uskomaton määrä ihmisen muistista löytyykin asioita, fiiliksiä yms. Vaikka oon vasta 27 v. niin elämästäni voisi kirjoittaa 27 000-sivuisen kirjan. Niin paljon on tapahtunut ja nuorena kun on aloittanut...

Joutenolosta ja omasta ajasta vois jopa oppia nauttimaan, jos olis terve. Tekemättömyys ja rajoitukset liikkumisessa pakottaa ihmisen kehittään ihan uusia näkökulmia ja ratkaisuja elämän mielekkyyden turvaamiseen ja siihen, ettei kuole tylsyyteen ja pimahda. Ü

Ei kommentteja: