tiistai 28. huhtikuuta 2009

Action! (TV)

Nosta rasitusta reilusti!

No, minä nostin. Tein peliratkaisun: muutan kesäksi rannan viereen. On siihen muuttoon muitakin syitä. Inhoan tätä asuntoa, koska tämä edustaa mulle vaan sairastelua, ympäristö on tylsä ja kotiasiatkin jarruttaa paranemista. Uudessa asunnossa ei ole enää tekosyytä olla vesikävelemättä ja menemättä ulos, koska kun järvi ja kuntopolko on 50 askelta kotoa!

Mitä sitten syyskuussa, kun soppari loppuu, onkin arvoitus. Toivottavasti on työkykyä, että pystyy tasoittamaan uhkaavan likviditeettivajeen. ;) Nyt aattelin myydä kaiken mitä omistan. Vaatteet, firma ja sähköpiano jää. Sitten terveenä oon vapaa tekeen, mitä haluan. Ei kämppää, ei autoa, ei huonekaluja riesana. WBB lähti jo, tosin otin vielä tilalle toisen. Mutta myyn senkin heti, kun oon kunnossa. Vappuna on muuten heikko olo. Niin oli viime vappunakin. Ei niin alas pääsekään, missä kuosissa olin viime vappuna! Tai no, oon kyllä tehnyt kaikkeni. ;)

Ensin olin viikonlopun jaloillani ja matkustin. Tänään vaatekaappien järjestelyä. Kaksi tuntia törötin uudella istuinalustalla ja pääsin projektissa puoleen väliin. Ranka on kiveä, kun ei se vielä jaksa tommoisia suorituksia. Vähän auttoi, kun pistin C7:n alle tiukan sidoksen tukemaan. Ja kaulatuen kaulaan. Mutta nyt on pakko levätä välillä...

Siinä on nyt lajiteltuna kesä- ja talvivaatteet, UFF- ja YYA -(yhteistyö- ystävyys- ja avunanto) paketti. Jälkimmäinen menee frendeille, eli sisältää ihania pooloja, joita en voi pitää, muita kiristäviä paitoja, niskan taakse solmittavia toppeja sekä liian isoja housuja. Ei auta, pakko luopua 38:sta, kun koko on nyt 34. Tosin muutaman vuoden päästä saatan vielä kaivata 38:a. ;) No, muoti muuttuu kanssa.

Olipa nääs sellainen ponnistus, ettei ole vähään aikaan ollut. Nyt pieni lepi, että hiki laskee, ja sit jatkuu taas. Yritän saada kaiken hoidettua nyt ti-ke. Savottaa on ainakin.

Ei kommentteja: