tiistai 28. huhtikuuta 2009

Kirpasee, kirpasee (TV)

Hirveeltä tuntuu koko omaisuus, eli koko identiteetti myydä, mutta ei auta. Audi sai uuden omistajan ja lähti kohti Lahtea. Sinne meni myös jakkupukut säilytykseen. En niitä ihan heti duunissa tartte. No, ainakin auto on hyvissä käsissä, kun veljelle meni. Talliin jäi ihan hieno Mitsu, jossa on pakattuna mun kamat. Vielä keittiötavarat readyksi ja vintti kollataan, niin sit pääsen lähemmäksi rantaa. Ei enää tartte kertaakaan kuulla, kuinka toinen valittaa jostain pikkuisesta. Ei enää yhtään huonon omantunnon tuntemista siitä, ettei pysty tekeen mitään. Saa sotkea omassa lukaalissa just niinkuin tahtoo. Näpytellä yöllä blogia, jos haluaa jne. Täällähän mä oon vaan ollut toisen riesana kaikki kuukaudet, eikä se toinen ole ees voinut kämppää siivota, vaikka tietää, että mä en siihen pysty. No, se ongelma loppui nyt.

Olen täysin omillani. Lähtökohdat on hienot: sairas, rahaton, työtön ja lopen väsynyt.

Ei kommentteja: