perjantai 27. maaliskuuta 2009

Itselleen vittuilua (Tahdonvoimaa)

Vittuuko tässä väliä, kuinka paha olo sitä on, niin aattelin pestä pyykkiä. Siellä ovat tämän perheen vaatteet kuivumassa. Hyvinhän se niska kestää, kun tekee vaan. Tosin nyt se onkin sitten taas tammikuun tasolla. Mutta on se parempi kuin että olisi joulukuun tasolla ilman, että olisi yhtään rasittanut.

Se lekuria lainaten: 'Putoaminen on vaan tunne, älä aattele sitä liikaa'. Juuh. ;) Nyt tuntuukin siltä, että mun korvien kohdalla menevä kalvo suorastaan roikkuu alaspäin. Vähän niinkuin jengi pitäis kangasta käsissä piirissä ja sit siihen heittäis keskelle jonkun painavan kiven. Siltä se kalvo tuntuu, kun niska pääsee painumaan kasaan. Mut se pysyy vielä joskus.

2 kommenttia:

Musti Mustinen kirjoitti...

Mustiin oot tullu Tahdonvoimaa, kun pyykit on puhtaana ja siististi henkarissa kuivumassa. Pyykinpesu on ainoa kotihomma josta tykkään, on niin kiva kun pyykki tuoksuu puhtaalta kun sen pukee ylleen.
Imurointi ja pölyjen pyyhkiminen on sieltä toisesta ääripäästä...
Ja taas tuo kello pahalainen näyttää noin myöhäsiä lukemia ja aamulla pitäis vääntäytyä ennen kuutta ylös ja työpaikalle. Joten lyhyeen jää kirjoittelu nytkin, toivotan hyviä öitä Tahdonvoimaalle, LadyinPinkille ja kaikille muillekin blogin avanneille! :)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Kun oon terve ja mun ei tartte rasittaa itteeni, en pese yhtäkään koneellista, tiskaa asitian asiaa enkä etenkin käytä rikkalapiota. Nyt teen niitä, koska pitää siedättää ja koska en ole päässyt altaalle. Jostain se treeni pitää tulla.

Sit kun oon terve, poistan noi kokonaan mun elämästä. WAU! Never ever. En mä noista nytkään tykkäisi, mutta teen, koska pitää puuhastella. Ja kun toi koneella istuminenkaan ei nyt onnistu, niin jotain täytyy tehdä tai hulluksi tulee.

Hyvät yöt!