torstai 26. maaliskuuta 2009

Vihainen jenkki (Tahdonvoimaa)

Ei, nyt ei puhuta purkan aggressiivisesta markkinoinnista.

Laitoin frendille Texasiin meiliä. Tai siis kuvittelin laittavani frendille. Olin tallentanut meilin hiukkasen väärin ja mun 25 kuvaa meni sitten johonkin muualle.

Illalla meilissä odotti iloinen vastaus tältä joltain muulta:
'Please, don't spam me, you f***** idiot'.

No, aikaa kun on, niin tottakai lähetin pahoittelumeilun. Hän vastasi. Minä vastasin. Päästiin sopuun. ;)

Kävi ilmi, että olin sitten laittanut kuvani jollekin jenkkibisnesmiehelle, joka oli juuri Venäjällä ja jokainen ladattu bitti maksoi maltaita. Hän oli sitten kännykällä alkanut kuvia availemaan, kun luuli työjutuikseen, ja eihän siellä Venäjän verkossa hommasta tullut mitään. Paitsi satojen eurojen lasku. ;)

Lopulta puhelin oli kaatunut (kommunikaattori, hyvä Nokia!) ja kaveri joutui ostaan uuden kännykän Russianista, joka ollutkaan toiminut. Kaveri hoiteli iltasella työjuttujaan hotellinsa aulan tietokoneelta hiukkasen vittuuntuneena.

Koomista, puhelinluettelo oli ollut 'tilapäisesti' vain puhelimenmuistissa ja kaverilta hukkui 1000 yhteystietoa. Ei ollut muistanut synkata hetkeen.

Hyvityksenä lupasin tarjota lounaan, jos siirtyy muutaman tuhat kilsaa länteen. Ei lähtenyt Manseen iltalennolla. Tällä kertaa.

Mutta sovittiin, että kun mä meen Nykkiin, ilmoittelen. Vihainen jenkki saa lounaansa siellä.

Summa summarum:
Mitä kaikkea yhden kirjaimen virhe meliosoitteessa voikaan saada aikaan? Ei voi tietää, mitä tästä vielä poikii! Ties vaikka ois nuori ja komeekin vielä?

Elämä opettaa.

Ei kommentteja: