perjantai 2. lokakuuta 2009

Jeah

Jumissa on ja pysyy. Yläniska siis. Tavallaan parempi, tavallaan ei. Hermokudos on onneks parempi, niska ei. Jostain pääs rysähtään. Tuolta ylimpien lihasten kiinnityskohdasta. Oikea puoli on ihan vinossa. Oikein tunsin, kuinka joku jäi jumiin ja petti. Ei auta, ku pitää pari lepopäivää ja kattoo sit uusiks tilannetta. Mummolas ois koiranpentujakin, vahinkolaukauksia meitin isolta röntiltä ja naapurin nartulta. No, antaa muiden mennä katsoon, mä näen kuvista. Samoin huomen ois frendin rapujuhlat > turha ees kuvitella. No ei sillä, et mua ois ees kutsuttu, mut toi parempi puolisko on. Eiks se o sama asia? Oon kieltänyt kutsumasta, ku en mä kuitenkaan pysty lähteen. Parempi ni, ettei tiedä, mitä menettää. Jaahas, nyt kasaamaan vanhan vuokralaisen tavarat, jotka tarttui muutossa mulle. Kahdeksan henkaria, 12 pyykkipoikaa, 4 haarukkaa, piuha 2m, 5 veistä jne. On se hieno, et joku tietää noin tarkasti, mitä omistaa. Mä en ikinä pystyin moiseen tarkkuus- ja lajittelusuoritukseen. Eikä kyl nyt just kiinnostakaan materian tarkat määrät.

Ei kommentteja: