perjantai 6. marraskuuta 2009

On se

Fyssari väittää, että oikea puoli kasvoja on vinossa edelleen. Ja kyllä hän on oikeassa. Silmä on pienempi ja poskipää eri korkeudella. Välillä luulen, että koko kasvot halvaantuu, ku toinen puoli on tunnottomana joskus päiväkausia. Etenki ku niska väsähtää, nollan alla menevät hermot joutuu puristuksiin ja alkaa ahdistaa kasvoja. Nytkin. Mut kattotaan, josko ne tosta hoidolla elpyilis.

Onneks nyt illalla on ollut jo vähän parempi olo. Mut edelleen kyl oikea puoli sucks. Pyysin klantun ottaan hartiasta kiinni ja pyörittämään hartsua. Kyl mahtoi naapurit taas miettiä, et mitähän vittuu me tentiin. Mä ärisin jo sangen ahdistuneena, et "tunge se peukalo sinne hartsun molokoloon ny vaan" ja toinen pistää vastaan, että "en mä voi, ku sä hajoot palasiks". Ja mä jatkan: "mä oon jo palasina, anna mennä vaan, tunge ny"!

Nooh, maanantaina rasvataan saranoita eli Big E vetää 120 euron cocktailit suoraan hermojuuren viereen. Tai katotaan nyt, pystynkö ees meneen hänelle, mut toivottavasti. Tais mennä taas vähä siedätys yli, mut vittuuko välii. Aina on paha olo kuiteskin, niin ei sil ole väliä enää. Voi että, ku asuisin Espanjassa, et pääsis ees joka päivä polkeen vettä. Auttais ni hitosti. Mut ku ei. On ni saamaton paska, ettei jaksa mennä halliin.

Nyt nukkuun, et voi taas avata vinonkin silmäntä vinoon maailmaan. Öitä. Voikaa paremmin ku mä, mikä ei taida olla kovinkaan vaikeaa. ;)

Ei kommentteja: