maanantai 8. maaliskuuta 2010

Oskari ja mä

Tiedoksi, minä pystyn katsomaan Oscarit ensimmäistä kertaa piiiitkästä aikaa. Kiitollisuuteni ja iloni määrää ei voi sanoin kuvailla. Samassa kuussa Matkaoppaat, Dr. Phil, koko LIVin tarjonta ja myös Oscarit. Minä, joka en ole katsonut töllöä kuin satunnaisesti sitten vuoden 2004, kun aloitin opiskelut. Ei siis ollut aikaa, koska asuin töissä ja jossen ollut töissä, pörräsin netissä opiskellen kaikkea muka tärkeää...

Seuraamalla aamusta istuun telkkaa, tässähän on kohta itseoppinut englanninkielen kääntäjä sekä etenkin hellapsykologian ammattilainen, mitä muuten inhoan toimintatapana yli kaiken. Saatatte tietää, mistä puhun. ;) Mutta onneksi on ihan oikeetakin opiskelutaustaa, ni ei tartte tyytyä kotipsykologisointiin. Nyt: Kahvia, jädee ja ne pirun OSCARIT!!!!!! Minä odotan teitä. Antaa tulla.

Jaa niin, pystyn muuten nykyään kumartamaan päätäni alaspäin. Erikoista. Mutta ei passaa innostua, koska ahneella on tunnetusti paskainen loppu. Fysiatrin sanat pyörii mielessä: "Mitä paremmin menee, sitä kohtuullisemmin pitää ottaa". Ja näinhän minä teen ja katson vain puolikkaat Oscarit.

Öitä! :D

3 kommenttia:

Musti Mustinen kirjoitti...

Täällä aikoo Musti valvoo kans ja kattoo oscareitten jaon, joten jos sulla on kommentoitavaa, voidaan tekstailla yön tunteina.
Ainakin siellä riittää silmän iloa meille molemmille jaettavaksi, George Clooney, Brad Pitt, Bruce Willis, Mel Gibson muutamia mainitakseni... :)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Äh, hirveetä paskaa koko show. En mä jaksa katsoa, kun julkkiksen esittelee pukujaan, rahaa hassataan ja muut arvotselee kilpaa.. Boring. lopulta päädyon niskavammafoorumille puhuun nikamavaltiomon toiminnasta. Huomattavasti mielenkiintoisempaa. :D

Nyt meen nukkumaan. :D

Musti Mustinen kirjoitti...

Niin kävi täälläkin, jaksoin katella reilun tunnin ja sitten sänky kutsui puoleensa. :)