torstai 28. toukokuuta 2009

Ois pitänyt uskoa itseään (TV)

Ois vaan pitänyt itsepintaisesti väittää fyssarille, että yläniskan nivel on jumissa ja pää kaularangassa, vaikkei se käteen siltä tuntunut. Niin se mun kroppa on ennenkin huijannut. Nyt sen huomaa, kun C2 on kohdillaan, että C0 on ihan päin persettä. Jaa mistä?

Äskön, kun lähdin vessaan, niin totesin, että maa lähtee jokaisella askeella jalkojen alta. Nuppi lopetti kokonaan kääntymästä vasemmalle... Jokaisella pystyssä olohetkellä paine päässä kasvaa. Varmat merkit.

Maanantaina täytyy raportoida tästä tilanteesta. Vaihtoehto on 2 viikkoa makaustai tai kriisiaika. Tiedä nyt sitten, kumman valitsis. ;)

Mä niin tiesin. Miksen mä uskonut vaan itseäni ja väittänyt vastaan, kun olin asiasta lähes varma? Miksen?! Vittu, että alkaa vituttaa tämä koko paska vamma. Siis että joku 2 millin mittainen nivelside voi pilata koko ihmiselämän. En mä yhtään ihmettele, että niskavammaiset sairastuu masennukseen jossain vaiheessa. Pää toimii kuin partaveitsi mutta keho kuin junnan vessan. Niin VITUSTA.

Ei kommentteja: