tiistai 14. heinäkuuta 2009

Boikotoikaa Pohjolaa

Hei,

Olen irtisanonut autoni (JEE-007, Jaguar S-Type, 2009) liikennevakuutukset sekä Kevytkaskon mutta sain niistä kuitenkin laskun. Mikähän helvetti siellä mättää, että näitä asioita ei koskaan saada hoidettua niinku pitäis. Laskun summa oli 194,32 e ja eräpäivä 6.8.09.

Vakuutus on irtisanottu ja vaihdettu Tapiolaan about kuukausi sitten, joten minä en mitään turhia ala maksella. Kaivakaahan ne sähköpostini esiin arkistoista ja tsekatkaa irtisanomispäivä ja laittakaa uusi oikealla summalla oleva lasku tulemaan. Kiitos. Jos epäselvää, voitte meilata tähän.

Ja palautteena voin sanoa, että teidän kanssa homma ei vaan koskaan toimi. Onneksi minun, perheeni, ystävieni ja myös firmani vakuutukset on hoidettu pois teiltä. Tarkastattehan viel varmuuden vuoksi, etten vaan ole missään mielenhäiriössä unohtanut irtisanoa teiltä kaikkea mahdollista.

Tätä olen pyytänyt nyt 12 kertaa, mutta vielä kerran: Pistäkää myös jokaiseen ruutuun rasti, ettei minulle soiteta enää kertaakaan markkinointipuheluita sieltä eikä Osuuspankista.

Ja kiukutteluni ei kohdistu sinuun yksittäinen virkailija, vaan siihen moraalittomaan ja epäoikeudenmukaiseen linjaan, jota Pohjola yrityksenä kaikilla sektoreilla harrastaa. Mukavaa kesää sinulle, kuka ikinä jouduitkaan vittuiluni kohteeksi. Sorry!

---
Mikä helvetti siinä on, että miljoonakonsernissa ei saa saatana ees laskua oikeella summalla ja oikealta ajalta? Grr. :(

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Rekisterinumeron numero-osa ei voi alkaa 0:lla.. ;)

Ja kyllä niitä virheellisiä laskuja tippuu Tapiolaltakin, jopa 6kk sitten irtisanotuista vakuutuksista..

T. S62

Tahdonvoimaa kirjoitti...

mulla onki varastettu ja rekisteröimätön toi kakkoskaara, niin heitin ton hatusta. ;) ;)

- Lancer