keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Huh, huh

Kyl tää tästä. Ihan ku arvasin, leivottiin nyt kallonpohjaa ja C2:sta auki. Kyl mä hyvin kehoni tunnen. ;) Auttoi. Lepo jatkuu. Otettiin mulle kaks aikaa elokuulle ft.:n lomien jälkeen. 3.8. ylimääräisenä potilaana tai 6.8. Kattotaan olon mukaan, mut kuulemma kärvistellä ei pidä. Mitä mää tekisin ilman noiden Penttisten apua? Pyyteetötöntä potilastyötä suurella sydämellä ja ammattitaidolla. Mistä sitä nykyään saa? Se tunne siitä, että joku todella VÄLITTÄÄ ja HALUAA AUTTAA on ehkä hienointa maailmassa.

Tänään soitin taas taksitarkastaja Parviaiselle. Se aina nauraa mulle, kun vannotan sitä sit kans viemään terveiset pojille asti! Mä oon kuulemma suuressa suosiossa Mansen kuskien keskuudessa, kun annan aina tippii, juttelen mukavii ja kehun niitä. ;)

Oli niin loistavat kuskit nääs tänään, ettei koskaan! Voi luoja. Toinen oli tuttu, toinen uusi. Jälkimmäinen jamppa ajoi rampille pihaan oven eteen ihan tilataksilla, etten joutunut käveleen. Naureskeli tullessaan, että "mää tiedän, et ku siel Suvantokatu 1B:stä noudetaan, niin ajetaan sit varovasti". Vissiin muutkin Penttisten potilaan n taksin vakiokäyttäjiä. :P No, nyt känsä piiloon. Öitä.

Ei kommentteja: