keskiviikko 5. elokuuta 2009

Juu, ei tajuu

Ei auta itku markkinoilla. Nöyränä tyttönä pisti viestin fyssarille, et huomen nähdään. "Mä tuun huomenna. Ei muu auta, ku ei kylkeä voi kääntää, ku putki räjähtää alhaalta, ja hampait ei pysty peseen kun vetää hartsust takaraivoon ja nenään. Ja yllättäen hartsu kääntää kaulaa vinoon ja sielt korvaa ja kallonpohjaa... Ja ihoki irtoaa jaloista ja käsistä. Ei tajuu taas yhtään mikä ton kohdan ny yhtäkkiä räjäytti. Syötetää tää ruho suvannon särjille... Oon siellä 14.15".
Että sil viisii... Täytyy toivoo, et fyssari syöttää tän paskan kropan suvannon asukeille, kun toteaa, ettei tälle mitään voi tehdä enää. Vetelee iha omiaan.

Yks hyvä asia tässäkin päivässä. Mul on ni ihana kämppis, et oli tiskannut meitsinkin kipposet sekä toi kaupasta Magnumeita. ;) No, mä lainaan vastavuoroisesti autoa, niin se homma toimii.

Öitä! Mä alan ny nukkuun, ni ei tartte kestää tätä paskaa enää kauaa. Sentään nukkuun jo pystyy. Puol vuottaha mä kukuinki yöt läpeensä.

1 kommentti:

Musti Mustinen kirjoitti...

Voi pieni Tahdonvoimaa, kun sinä aina joudut kärsimään kaiken kurjuuden. :(
Mut onneks "omistat" parhaimmista parhaimman fyssarin, joka hoitaa sinua aina kun apua tarvit ja ymmärtää itse saman paskan läpikäyneenä miltä sinusta tuntuu.
Ei se fyssaris suvantoon sua heitä, koska on tehnyt/tekee niin ison työn vuoksesi ja haluaa takuulla nähdä käsiensä tuloksen eli saada sinut takaisin kuosiinsa.
Luotetaan ja uskotaan hänen taitoihinsa.
Öitä sinulle kulta Tahdonvoimaa, yritä jaksaa, huomenna varmaan helpottaa..