tiistai 4. elokuuta 2009

Maailmalle tiedoksi

Heräsin tänään Salarakkaan vierestä. Kattokaa ny itte! Aika etäinen ja epäilyttävästi mun omia farkkuja muistuttava tuo rakas oli, mutta oli kuitenkin... Romanttiset yöt oman vyön kanssa on parasta... ;)

Ostin tuon hienouden muinoin Kuopiosta samalla kuin nuo farkut. Halusin ehdottomasti löysät farkut ja siksi myös vyö. Ainoa, mikä kaupasta löytyi. Vyö luonnollisesti oli hukassa pari vuotta ja tupsahti muutossa nenän eteen keväällä. Näin mun kaikille tavaroille käy. Mutta se on hienoa, että hukkuneet vaatteet ja muu materia tuntuu ihan uusilta, kun ei oo nähny niitä pariin vuoteen.

Aattelin, et nyt tuolle vyölle on käyttöä, kun oon kuitenkin keväällä eronnut ja ihmiset tykkää spekuloida mun parissuhde/suhteettomuutta... Nyt ei ole enää mitään kyseenalaistettavaa. Minä tunnustan heränneeni tänään Salarakkaan vierestä. Kuvakin sen todistaa.

Ei kommentteja: