perjantai 10. huhtikuuta 2009

Mustavalkoajattelu sucks (TV)

Totesin, että olin mustavalkoinen ja itsekäs, kun löin hanskat tiskiin blogin kanssa. Anteeksi.



Tarkastelin asiaa uudelleen, kuten lupasin, ja totesin, etten voi olla niin itsekäs, että lopetan tiedonannon läheisilleni (ja muillekin), jotka haluavat päivittäin voinnistani kuulla. Kai. ;)

Päätin, että tästä päivästä alkaen kirjoitan tänne 90-prosenttisesti hyviä asioita. Ei mun elämä kuitenkaan NIIN paskaa ole, mitä se oli 2008 pääsiäisenä. En ees muista sitä.

Ainakin lopetan turhan ruikutuksen ja valittamisen ja lähinnä vaan raportoin oloistani. Olo on mitä on, sille ei voi mittään, mutta omaa suhtautumistaan paskaan voi onneksi aina muuttaa. Ehkä sillä myös kuntoutuu nopeammin.

Tilasin tänään XCO-trainerin, koska olen kyllästynyt vesipullon heilutteluun. Oon ajatellut jo pitkään tilata, nyt toimin...

Kalliiksi tulee tämä vamma - 93 e humpsahti Alloplastin, joka maahantuo niitä, tilille. Mulla on myös Flexi Bar (ostin kerran 'kevyessä' kesäpöhnässä toimistoliikuntavälineeksi tangomarkkinoilta;) mutta se ei sovi näin sairaalle, eikä pienissä sisätiloissa treenaamiseen, kun on yli metrinen hiilikuitutanko.

XCO Trainerilla voi treenaa lapoja ja haboja maaten, niin se on jees. Tsekatkaa itte tarkemmin.
Löytyy täältä.

Luojalle kiitos fysiikan laeista! Niillähän tossa rahastetaan. Oisko Newtonin massan hitaus? En minä tiiä, kunhan heitin. ;)

Kuva: Copyright, XCO Trainer

Ei kommentteja: