lauantai 6. kesäkuuta 2009

Punkkeriin? (TV)

Mihin ihmeen punkkeriin sitä pitäis linnoittautua, ettei kuulis kaiken maailman kesäpuuhastelumainoksia? Radio pauhaa Puuhamaata, Vaskin seikkailusaarta Naantalissa, Ähtäriä, risteilyitä, festareita ja ulkomaan matkoja. Naisten lehtien välissä tulee kylpylä- ja golfretki- mainoksia. Naisten lehdet on muutenkin pahoja. Katson jokaista muotikuvaa ja totean,,että tuotakaan kuvaa minä en olisi voinut tehdä. Syksyllä poistatan mun kuvat mallitoimiston sivuilta. Turhaan mä siellä roikun, kun en voi hommia tehdä.

Töllö muistuttaa tasaisesti, kuinka aina on hyvä sää mm. grillata. Terassit mainostaa kylmää sidukkaa ja baarit kuumia live-keikkoja jne. Pupujussi.com:ssä ois tarjouksessa mirrin- ja meisselin huoltosetit. Se nyt viimeinen asia, mitä saa tehdä, kurkotella intiimialueillensa. Jätetään muille. ;)

Alkaa hiukkasen vituttaa, kun ei pysty tekeen mitään kivaa. Kesä kauneimmillaan, nainen karmeimmillaan. Pahinta mitä mulle voi ikinä sattu: eläväinen mieli vankina paskassa kropassa. Ja sitten kun kahdeksi viikoksi unohdin tuon asian, kärsin siitä nyt ja rankasti. Ehkä koko kesän.

Kai mä alan harkita yhteydenottoa Puolustusvoimiin, josko löytäisivät johtamiskeskuksesta maan alta radio- ja tv-signaali-vapaan nurkan, mihin muutan syksyllä. Mielellään ilman sähköä, ettei sais edes konetta tai puhelinta käyttöönsä. Niidenkin kanssa puljatessa törmää kaikkeen houkuttelevaan.

Jospas alkais nukkuun nyt, niin on yksi päivä taas lusittu. Kummallinen vaiva mulla. Ei voi muuta sanoa kuin että todella piinaavaa. Välillä tekis mieli repiä pää irti tai sahata yksitellen raajat katki, koska ne ei toimi, niinkuin haluaisin. Kyllä ihmisestä vähemmästäkin tulee katkera.

Jos tervehdyn, tuskin osaan enää edes nauttia mistään, kun pelkään koko ajan, missä seuraavaksi telon niskani - aivastaessa vai pelästyessä käkikellon kukuntaa? Molemmissa olen kuulemma syntynyt vanhojen vammojen päälle uusia retkahdusvammoja. Just... Punkkeri ois aika varma ratkaisu.

Kylläpä vituttaa, kun puhelimessa ei ole ajatusviiva -merkkiä. Ihmeellistä! On tekstinkäsittelyohjelmat ja kaikkea, muttei ajatusviivaa. Perkele.

Ei kommentteja: