"Livin puutarhakevät on jo täällä. Tee naapurisi kateellisiksi seuraamalla Livin tarhureiden ohjeita ja luomalla upean puutarhan".
Tai jotain tonne päin... Voisiko vaihtoehto olla:
"Livin puutarhakevät on jo täällä. Rakenna pihallesi hehkuva puutarha, jossa on ilo viettää aikaa yhdessä ystävien kanssa?"
Tai jotain tonne päin.
Näkökulman voi aina valita. Tässä tapauksessa Liv on halunnut puhutella kateuden kautta. Onko tämä se toimivimmaksi havaittu tapa? Mitä se kertonee kohderyhmästä?
Tuttua fraasia lainaten: Kunhan funtsin... :D
tiistai 16. helmikuuta 2010
Näkökulmia
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
4 kommenttia:
Sä NIIN olet markkinointi-ihminen. Positiivisuus toimii aina paremmin!
Mites vaikka:
Tie elämäsi unelmien puutarhaan toteutuu vihdoinkin ;)
Sopivasti kaksimielinen ;)
T: ollaan nyt tälläkertaa vaikka Anna. (mäen anna ;)
Hehee, tuosta tuli mieleen paras slogani, jonka oon koskaan kuullut! Frasier-tv-sarjassa katsellaan esitteistä mahdollisia vanhainkotivaihtoehtoja, joista yksi mainostaa itseään näin:
"Golden Acres: We Care So You Don't Have To."
No niin, tulihan se Hepburn sieltä omalla humellään!!! ;) Tuossa sloganissa on sanoma kohdallaan. Uudemmista reploista parhaimmistoa edustaa tämä Love your head before it leaves. Niinpä. Onnistunut sanomasisältö, tyylikäs ja toimiva kertomus ja vieläpä loistava musiikki. Tavallisesta ison talon shampootuotteesta on saatu oikein huokutteleva vaihtoehto ammattilaissarjojen tuotteille...
http://www.headandshoulders.co.uk/hair-endurance/
Lähetä kommentti