sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Karu todellisuus (Tahdonvoimaa)

Kuvasin siskolle kenkiäni, koska vitsailtiin pitävämme "Korkkarijuoksu kuolemaa kohti" -huomenna. No, ihan yhden askeleen otin niillä - kokeeksi.

VITTU. Meinas tajunta räjähtää!

Siis oikeesti. Hirvee hiki puski koko kroppaan saman tien ja pää tuli niin kipeeksi oikeelta puolelta, ettei ikinä. Ja vain yksi askel. Liikaa. Kyllä taitaa olla korkokenkäduunit tehty... Mut kukas noilla käski kävellä, voin makoilla päivät pitkät himassa noi jalassa. ;)

3 kommenttia:

Musti Mustinen kirjoitti...

Kyllä korkkarit saa jäädä homehtumaan kun tuli tuollanen olo sinulle Tahdonvoimaa. Lenkkarit on paljo mukavammat jalkaan muutenkin...

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Ekös ne korkkarit ole ennenkin homehtunut mulla? ;) Jopa konkreettisesti auton takakonttiin - Optimus muistanee tämänkin episodin, kun mun 139 e nahkikset "hukkui", ja löytyi vanhan automme takakontista keväällä kerran jäätyneenä ja sulaneena ja HOMEHTUNEENA. Samalla löytyi muuten myös kadonnut printteri ja lamppu ...

Mä aina kavereiden innoittamana ostin korkkareita, inhosin pitää niitä... Aika usein kun lähdettiin bilettään, mulla oli tennarit narikassa tai autossa (kyllä, olin usein kuski!) ja kävin ne vaihtaa, kun kukaan ei huomannut...

En mä muuten noita sure, mutta kuvausten takia. On se aika vitun vaikea kävellä korkkareilla, jossei voi niillä kävellä... ;)
Ja nyt myyn kaikki siis pois. ;)

No, ehkä joku ihme tapahtuu joskus ja voinkin vielä sen verran kulkea korkkareilla, että voi kuvauksia tehdä.

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Niissä siis kasvoi vihreetä karvaa ... Ne oli itse asiassa aika design -kengät ... ;)