keskiviikko 29. heinäkuuta 2009

Hanki hyvä omatunto

No niin, kehutaanpas sit taas vähän itseään. Minä olen hyvä ihminen. Vaikka olen sairas, enkä saisi huhkia, kummarrella tai kurotella, niin silti teen sitä, koska lajittelen! Hyvä minä. ;) Ekologinen jalanjälkeni on muutenkin pieni, koska en pidä valoja, en katto telkkaa, en aja omalla autolla yms. muuta mukavaa.

Tänään niska oli pikkuisen parempi. En tiedä, mitä hermosto eilen illalla säikähti mut sekos ihan täysin. Varmaan ku puhuin 6 tuntii puhelimes frendien kanssa. Vetäs sit yöllä hirveet separit. Hiki, kädet hönöt, sattui kaikkialle, lasinsiruja hanurissa, jalat tulipunaiset ja yleishönttiolo. No, meni ohi. Jippijaisee, ehkäpä selviän ilman romahdusta. Tänään oli jo lähellä, kun olin niin kauan koneella. Vielä vältettiin! Se on tää ikä selkeesti... Kypsymistä... ;)

Aurinkoo.

Ei kommentteja: