sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Takavarikoikaa

Hei, ei tästä levosta tuu mitään, jossei joku takavarikoi tätä kännykkää. Ja läppäriä. Ihan hiton kipee hartsu, kun oon taas koko pvän koodaillu. Mä niinku uskottelen ittelleni, et se on lepoo, jo makaa sängyssä, vaikka pitääki todellisuudessa koko ajan hartioita jännityksessä.

Tänään aattelin repästä ja lähtee ostaan saatanasti Valkoisia Magnumeja. Oli kunto mikä oli. Nehä on "vaan" tuntohäiriöitä, ei se selkä oikeesti putoa matkalle. Eipä. ;) Niin, niin. No, enpä löytänyt lompakkoa, niin se jäi. Varmaan sängyn alla sekin. Mutta jihaa rahaa ettiessä löytyi tukiteippi. Pääsin eroon jesarista. Loistavaa. Tää 3M:n Micropore on ihan parasta ihoteippiä. Joustaa snadisti, on ihon värinen ja tuntuu kuiteski hyvältä iholla, myös herkillä. Muistaakseni sikke kallistakin. ;)

Tos teippaamisessa on ihan omat tekniikkansa riippuen siitä, mitä sillä tavoitellaan. Mun tapauksessa teippi "korvaa" puuttuvaa nivelside- ja kalvotukea ja se pistetään ihan pikkuisen "kireelle" tietynsuuntaisesti. Sit ku teippi vähän antaa myöte, se löystyy tietty ja tuki tulee luonnollisemmaks. No joo, ehkä netistä löytyy apuja, mä en ole asiantuntija, vaikka teipillä oonkin pysynyt kasassa kuukausia. Fyssari opetti aikoinaan teippaukset ja tarpeeseen on tullut. Tosin en mä paljoo niitä oo pitänyt, ku kauluri on ollut parempi. Nyt viime viikolla oon jättänyt kaularin veks ja vaihtanut teippiin. Sama asia. Ja alkaahan tos rangas sen verran olla jo pitoa, että tällain parin viikon jlk se vasta lysähtää. Nyt aletaan mennä sippausrajoilla, mut kattellaan nyt sit selviinkö ilman pääkatastrofia 3.8. asti. Hope so!

1 kommentti:

Musti Mustinen kirjoitti...

Hei Tahdonvoimaa, täältä tulee Musti ja Lavin perjantaina takavarikoimaan sun kännyn ja läppärin!!
Tilalle tuodaan iso kasa valkoisia Magnumeja, mitäs sanot?? :)