lauantai 24. lokakuuta 2009

Ei jumalauta!

Eksyin mun lähikaupan uuden yrittäjän haastatteluun, kun tutkin kaupan aukioloaikoja. Kaupassa on kotiinkuljetuspalvelu uutena lisäpalveluna! Voitteko kässätä? Missään ei ole mitään mainintaa tosta, mut tuolla se tieto möllötti yrittäjähaastattelun rivien välissä! Jippijaijee. Heikkoa markkinointia ketjulta, kun ei kuuluta olennaisista yksityiskohdista mitään. Vähänkö soitan maanantaina ja kyselen tarkemmin. Ei tartte kantaa nääs. ;)

1 kommentti:

Musti Mustinen kirjoitti...

Upea homma tuo kotiinkuljetuspalvelu, palvelua parhaimmillaan.
Kumpa useampi yritys vain ymmärtäisi palvelun merkityksen, saataisiin monin verroin tyytyväisempiä asiakkaita ja pitkässä juoksussa siihen satsaaminen tulee kauppiaalle takaisin monin kertaisesti.