keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

LoisLone - Remember the Power of Denial.(Tahdonvoimaa)

Hieno kuulla, että back voi paremmin. Kuten tiedämme, liikaa ei saa iloita, mutta pikkuisen kuitenkin. Olkapään kanssa muistat nyt sen, mitä mä aina itsepetoksen hengessä jankkaan:
'CST korjaa viimeisenä ekana tulleet vammat'. Sä oot siis paranemassa, mutta teippaa se, kuulostaa fiksulta.

Mullakaan ei ole enää perse kipee. Arsekipu tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, viikon se vittuili (mieti, perse vittuilee, koomista) ja sen jälkeen se loppui kuin seinään eilen. Tänään on muutenkin ollut niin hyvä olo, että taitaa vuoden ukkoskuuro olla nousemassa metsän laidasta. Tyyntä myrskyn edellä.

Tai sitten tämä persläpihermostonhelvetinperseenkyrsäsaatana (toim. huom! anteeksi) todella antaa hiljalleen periksi. Sitten alkaakin ripaskan tanssiminen alusvaatteissa Stockmannin kaffilassa, Berliinin lentolippuvaraus, Valamon reissun suunnittelu, pikkukoneella lentäminen, bändin perustaminen. Niin, ja Susana Spears -tyylisen neuraalikudosta mobbaavan jumppavideon kuvaukset. ;)

Ja mitäs muuta oonkaan luvannut, kun tervehdyn? Uskaltaako sitä ollenkaan tervehtyä?

4 kommenttia:

DD kirjoitti...

Freda ja Mega-Paula unohtui...

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Ai perkele! Freda. Niinpä niin! Ja Mega-Paula. Ei jumankeuta. Ei jumankeuta. Nyt mä en saa unta ainakaan. ;)

Musti Mustinen kirjoitti...

Otan sata varmasti vapaata töistä kun Tahdonvoimaa täyttää/näyttää tervehtymis riittejään!! JEE JEE!!:)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Kyllä mä kaikki muut noista vedän mut toi STockmann arveluttaa. mitäköhän poliisiaseman sellin betonilattia tekee mun niskalle? Toisaalta, mä tunnen markkinointi-ihmisen, niin voin ehkä neuvotella tämän joksikin miesten päivän PR-tempuksi. Harvoin niillä kukaan alusvaatteissa hyppii kahvilassa! Kyllä mä muuten Stockmannilla (ja Sokoksellakin)oon alusvaatteissa ollut. Mutta miksi, sitä voi jokainen arvailla. ;)

Ps. tämä kommentti on kirjoitettu Kaalimato surimassa SUUSSA. Neck loves.