keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Vielä vähän

Kyllä minä tästä toivun. Muutaman tunnin lepo riittää siihen, että niska elpyy. Ennen se oli muutaman viikon rauhaiselo. ;) Tein sit vielä pannarin omalla parvekkeella. Tietty ois voinut pukea jotain päällekin, kun hermot ei tykkää kylmästä. Höh, en saa muuten hillopurkkiakaan auki. Taktisesti kutsuin mummulan väen kylään huomenna, niin tuovat pakasterasioissa oman pihan marjoista tehtyä herkkua... ;) No, ei vais.

Kiva nähdä muutenkin. Hitto, ku en muista oman pannarini ohjetta. Viimeisestä on liian kauan. Onko lämmöt ollut 200 vai 175'C?! Hyvästi gluteiiniton ja maidoton... 6 dl maitoa, 4 vehnäjauhoa ja 2 munaa menee kohta suuhun pannarin muodossa. Mut lokakuusta siirryn tattariin ja soijamaitoon. Lupaan.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siitä on aikaa kun pannaria tullu väännettyä, oliskohan siskon kanssa joskus 13 vuotiaana, ei senpuoleen makuhan on ihan ok, kuuluu vaan henk koht sarjaan unohdetut herkut,pitääpä joskus oikein tutkia onnistuisko tekemään pannarin :) maapallo ei ole pannukakku vaikka niin vielä keskiajalla luultiin :)

Unknown kirjoitti...

Riisimaito on muuten paremman makuista ainakin minun suuhun kuin soijamaito. Oletko kokeillut? On koostumukseltaan juoksevampaa.

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Jeps, oon kokeillut. Se on mulle liikaa hiilarimössöö ja rasvaa ja vettä. Ehkä lisättyä sokeriakin. Soijajuoma käy mulle paremmin, ku tartten protskuu huomattavasti enemmän ja siinä on kuitenkin myös vitskui ja kalciumiakin. Ja en enää uskalla kyseenalaistaa ravintoterapeuttiystäväni valiota, kun oon nyt vasta 1,5 vuotta tehnyt tätä siirtymää... ;) ;)

Niin, Lahdessa liikkuville! Sieltä löytyy EkoQuu niminen -luonnonmukaisia tuotteita myyvä kauppa. Omistajat on Saastamoiset, luontais/ravintoterapeutteja. Miia on ihmisiin erikoistunut ja äitinsä myös pieneläinten luontaishoitoon.

Kannattaa kattoa sigri.com. :)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Siis Q:lla!
http://www.siqri.com

:)