keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Mutta missäs se nainen on? (Tahdonvoimaa)

Kyllä siellä altaalla joku oli käynyt! Kuulemma 30 minuuttia oli polkenut. Eikä hermostokaan separoinut. Ja auttoi niska- ja pää jumitukseenkin. Se on pakko vaan alkaa uskoa, että niska se on, joka ei kestä, hermosto toipuu sätkyistä jo suht hyvin.

No, kestäispä huomenna vielä 15 minuuttia, kun on se pirun hammashygienisti. Oli niin kiva nainen, kun soittelin! Sanoin heti puhelimessa, että mä sit tuun, istun tuoliin, olen max. 10 min, maksan ja häippäsen. Ei pysty muuhun. Hän sanoi, että joo sun ehdoilla, senkun vaikka seisot sen 10 minuuttia. Oli kovin ymmärtäväinen, harvinaista.

Kysyi muuten, vihlooko mun sitä itse hammasta? Pahan pisti. Mullahan vihloo kaikkia hampaita. ;) Mutta tuleeko se hampaista vai niskasta? Sitähän ei tiedä kukaan. Rupattelin puhelimessa 15 minuuttia ja totesin ikenen kunnostuksen sen arvoiseksi, että makaan torstain ja perjantain. Ja onneksi offiisikin on tossa 600 metrin päässä. Eli autolla räheesti oven eteen.

Kerrotaan nyt Google-hittien vuoksi, että tämä hyvän (puhelin)palvelun paikka oli siis Tammelan hammas, Tammelan puistokadulla. ;) Jossei huomenna kuulu meitsistä, oon kuollut tuoliin.

Ps. DD: jos mun ennuste oli se 1 vuosi, niin kesä on hyvä tavoite. Eikös ole niin, että lekurin ennusteen voi vähintään tuplata? Et toi on hyvä tavoite. :)

Ei kommentteja: