tiistai 3. maaliskuuta 2009

Kiertää kuin kissa kylmää lakritsijädeä Tahdonvoimaa)

On niin tyhmä olo. Tuntuu siltä, että keho kiertää lopullista paranemista, kuin kissa kuumaa puuroa. Minä sen sijaan en kiertänyt lakujädeä. Nyt se on syöty.

Menee tosi läheltä paraneminen. Kummallista. Välillä olen ihan varma, että jaahas, se on siinä, mutta ei. Aina se lipsuu johonkin suuntaan. Vikat 5 päivää on ollut ihmeellisen hyvä olo. Tai ei oikeastaan hyvä, vaan enemmänkin sellainen tuulta myrskyn edellä, kuten LoisLane kiteytti. Joku aamu, kun herään, on todellinen katastrofi päällä. Se voi olla jo huomennakin, sen verran paine on epätasaisesti jakautunut putkessa taas.

Onneksi allaskeikan jälkeinen kuolemaolo meni ohi levolla, ja pystyin hiukkasen huhkimaan tässä illalla. ;) Tein safkat ja opettelin istumaan pöydän ääressä. Nyt oon jo muuten niin tottunut lenkkareihin, etten pysty oleen ilman.

Toi alaselkä ja lonkat mua ihmetyttää. Kuin ne ongelmat on yhtäkkiä tuolla alhaalla? Kun ois hyvä, että ne pysyis nupissa. Mutta ei ne. Mulla paikantuu ongelmat yhä enemmän tonne sacrumiin. Aamulla kun herään, niin on aassi ja lonkat tuhannen jumissa. Tätä täytyy muistaa tiedustella ens hoidossa. Tietty yksi teoria oli se, että se paikka, mikä on ollut ekana paskana, korjaantuu vikana, ja se on ehdottomasti mulla sacrum. Oon lentänyt ainakin 10 kertaa suoraan perseelleni elämässäni. Milloin jäälle, milloin betonille, joskus tartanille yms. Ja BTW oon tullut niskalleni tai perseelleni aika monta kertaa alas mm. korkeushypyssä, 3-loikassa, pituushypyssä jne. Onhan noita selityksiä, mistä valita. ;)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lakritsi jäde ja lenkkarit sama muoti täällä IsäLa "luostarissa"
Eikös se ole edistyksen merkki kun olotila hyppelee kuin TV nuorena

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Mistäs luostariin? Joko luostarin Musti nukkuu? Lenkkarit ja lakritsi pitänyt hengissä, hyppelystä en tiedä. ;) Sais nyt vaan pysähtyy johonkin kohtaan.

Anonyymi kirjoitti...

IsäLa on tällähetkellä sellaisessa isossa luostarissa jossa on katolla pitkä torvi. Enpäs nyt tiedä onko musti nukkumassa vai hereillä

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Jaa, semmosessa luostarissa. ;) Ja siellä on hirveesti teillä munkeilla hommaa, kun joutuu bloggaileen? ;) F5 on paras kaveri. SItä kun paina, saa aina yhteyden jatkokommentilla tyttäreensä. AI niin, mutta kuin munkilla voi olla tyttö? Mutta Mustihan on koira, ja naisiinhan ne munkit ei saa koskea.

Terkkuja Digidemonilta. Edelleen pelaa samaa peliä, kun silloin, kun lähditte. ;)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Mä oon yrittänyt nukkua 3 tuntia, mutta kun ei nukuta. Positiivista on se, että yläniska on vieläkin hengissä! Vaikka oon tänäänkin tallustellut ihan huolella himassa. Mutta lötkö se on. Niska siis.