torstai 28. tammikuuta 2010

V*ttu

Luovutan. En saa sähköpostia toimiin enkä luetteloa siirrettyä. Ei tuo kapistus tunnista muistikorttia, jossa luettelo on. Ei löydy ZYB:stäkään koko puhelinmallia vielä. Sielläkin ois luettelotiedot. Kai se on pakko alentuu käyttään PC suitea saatana ja kiekata yhteystiedot sinne ja sielt uuteen kännykkään. "Tosi helppokäyttöinen, asentaa itte ittensä. Sä vaan hymyilet vieressä..." No EI tod.

Tän takia mä en vaihda puhelinta, ennen ku on pakko. Käyttöönotto vie viikon ja tulee pää kipeeks. Onneks Saunalahdelle soittaessa sain jelpin webin käyttöön, mutta samalla aspa haukkui koko N900 alimpaa helvettiin. Tuli oikein kiva olo moisesta... ;) Tämä MMS:N puuttuminen on niin kauhea juttu, että harkitsen viel hetken, haluanko pitää koko kapistusta. Nyt vetäydyn pois virtuaalimaailmasta. Heipat!

5 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Mä oon puhelinten kanssa paljon vanhakantaisempi kuin muussa elämässä. Tai sitten just luuri kertoo tosiasian! :)

Nytkin ostin vaan uudet kuoret vielä jotenkuten toimivaan teiniluuriini, kun en jaksanut edes ajatella uusien systeemien opettelua. Seuraavaks voikin varmaan siirtyä isonäppäimiseen helppokäyttöversioon, jolla voi soittaa ja vastaanottaa puheluja, sekä mahdollisesti myös tekstareita :D Back to basics!

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Mä oon taas suht valveutunut, koska oon tosiaan puuhastellut näiden kanssa ni kauan, että mahdollisuudet on tullut tutuksi. Ja lisäks oon lopen kyllästynyt kuluttamaan energiaani siihen, etten saa tehtyä nopeasti ja tehokkaasti niitäkin vähäisiä hommia, mitä teen. :)

Kun aikaisemmin tuli pidettyä näppärästi phonea tossa olan ja pään välissä, niin nyt pitää olla kuulokkeet, hyvä kajari ja vielä iso näyttö. ettei tartte tihrustaa. Tulee muuten heti silmät kipeeks. :( Ja sit kun elämää on paljon verkossa, halusin tällaisen webtoimintoja painottavan luurin. Ja sitä tää todella on. En ole enää niin pettynyt kun eilen. ;) Nyt sain meilitkin toimimaan, kun vaivauduin ajattelemaan. ;)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Ja hei, isot näppäimet on vaan plussaa. Mä en käsitä sitä, et näppäimet pienenee koko ajan vaikka puhelimella kirjoitetaan yhä enemmän. Ei miehen sormilla osuis yhteen vaan ennemminkin kolmeen näppäimeen, jos tällä vääntäis. Mut täällä se virtuaalinäppiskin jossaon on. Edelleen siis kateissa. ;)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Hups. Ei vissiin osu munkaan sormilla. Piti sanoman, et täällä se virtuaalinäppäimistö jossain on. :)

Anonyymi kirjoitti...

IJos rehellisiä ollaan, harva näyttää sairaana noin freesiltä kuin tän blogin kirjoittaja. Kelpais mulle! en mä niin juttuja lue mutta kuvat on kivoja. Ehkä anolla on vaivana myös silmät ja muotojen hahmotusongelmat. ;)

M76@Heinola