maanantai 16. helmikuuta 2009

Outoja oireita (Tahdonvoimaa)

Hitto, ei nukuttanut yhtään. Menin siis tekeen näkkileipiä ja puhalteleen pulloon. Siinä sitten samalla pumppailin neurista jo perinteeksi muodostuneella persreikä/väliliha-venytyksellä. Tietääkö E moista liikettä, vai onko sulle liian 'tuju'?

No, sitten huomasin taas ihan oudot oireet. Tai siis ihan normaaleja noi on. ;) Nousi oikea puoli täyteen hikinäppyä hermojen kohdalta, jotka menee kasvoihin. Päälaelle - tietty oikeelle - pamahti iso talipallero, on muuten vitun kipeä.

Muutenkin putki on ihan outo. Fedja saattaa tietää, kun sanon, että kiristys on ns. Jommassa kummassa päässä, cranium tai sacraali. Kireys pakkaantuu jompaan kumpaan suuntaan. Tosi omituista. Jos nuppi on normaali, lantio on tukossa. Ja kun lantio toimii, nuppi on jumissa. Olkoot, ei paljon hetkauta.

Ja kyllä, silmäoireet tulee osittain Triptylistä. Kun olin kokeet pari päivää yhdellä napilla, ei sumentunut juur ollenkaan lähinäkö. Tänään kun oon mennyt neljällä, ei taas näe lähelle. Erikoista, et noin nopeesti vaikuttais, mut kai se on tämä herkkä hermosto!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No arvaas onko tuttu liike? ;) Kyllä vaan. Valoa kansalle. Pitää kuulemma keskittyä siihen, että istuu klitoriksen tai ainakin välilihan päällä ja kuvitella, että persreikä saa valoa. :D (JA NE TIKKU-UKOT!!) Voi jeesus, kuka muu fyssari oikeesti puhuu asioista noin suoraan niiden oikeilla nimillä? Voi olla herkemmillä potilailla aikamoinen jäätyminen tiedossa aina kun fyssari iskee termejä pöytään. Mutta siis mä oon ainakin ton käytännön kannalla, mites sä TV? Milloin aiemmin on muka tajunnut heti ekalla kertaa mitä fyssari hakee mumistessaan vaan jotain ylihienoja termejä?

Mut hei. Mä oon saanut nyt aikaseks vaihtaa tunnaria foorumilla ja voisin ehkä piakkoin alkaa vuodattaan tännekin sydänvertani. Sit kun susta tuntuu, että mä oon valmis (nyt meen 7.12 kohdalla) tähän suureen hyppäykseen, niin yhteys osoitteeseen hypermobiili@gmail.com :)

-E-

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Joo, faktat faktoina... :) Mä kannatan. Vituttaa sellainen hymistely. Ja väitän, että nuo opetukset pysyy mielessä loppuelämän. Tikku-ukot on parhaita. Havainnollisuudesta en tiedä, mutta on nyt paremmat kuin ei kuvia. Ja saahan liikkeet toki lkuvinakin, jos ottais kameran mukaan tai napsis puhelimeen ne...