keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Suomen talvi on ankea (Tahdonvoimaa)

Kattokaa nyt kuinka kaurismäkimäisiä otoksia saa yöasetuksella pilvisellä kelillä! Eikö ole ankean näköistä ekassa kuvassa, kun on sinertävä valko'tasapaino'? Mutta heti, kun vähän paistaa ja asetukset on oikein, niin ihan eri maisema.

Kylläpä mä oon hyvä keksimään tekemistä. Tosin ei pitäis paljon olla pystyssä, kun oon taas niin kasassa, etten koskaan. Särkee alaselkää, nilkkoja ja polvia, kun ranka on niin painunut. Ja tukilihasten tekemisestä ei ole toivoakaan. Mitäköhän kävis, jos menis huomenna altaalle - ihan varovasti kävellen/jumpaten?

8 kommenttia:

LoisLane kirjoitti...

Ankea, mutta pirun liukas talvi!! Nyt tuolla on jopa suht nätti keli, mutta mitäs se hyödyttää, kun ei saa siellä paljoa pyöriä, teloo vielä itsensä entistä pahemmin. :S Ootko kysynyt fyssarilta tosta altaalle menosta?

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Oon kysynyt joo, voin mennä mutten pysty. Kun niska tiksaa jo sinne kävelystä... Mutta vois sitä kokeilla. Hmm... Olisitko itse lähdössä esim. pe? :)

LoisLane kirjoitti...

Ooo, ei huono ehdotus! :) Tota tota. Perjantai on itse asiassa mun synttäripäivä, eli riippuu vähän mihin aikaan olisit menossa. Ei sillä, että mä olisin suuria bileitä järkkäämässä, mutta 2kpl perheenjäseniä vähän uhkas tulla päivällä "kutsuille". Joopa joo, meinaa sitä, että pitäis hakee jotain kakkuakin jostain... pitääkö sitä muka aina juhlistaa kun vuosi tulee täyteen? Ei ummarra.

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Itse asiassa tuli vähän muuta viestiä ystävä-kaksikoltamme... Ei nyt riehuta kuulemma ollenkaan, ja maanantaina tulee piikkiä niin perkeesti. Eli voi olla, että jää altaat kuitenkin tältä viikolta ja kokeillaan sit uudella draivilla keskiviikon hoitojen jälkeen. Draivi nyt on vähän väärä sana mutaa kokeillaan kuitenkin... jos ihme tapahtuu, meen pe klo 14-15 maissa!

ONNEA! Noi on parhaita noi itse itsensä kutsuvat perhepiirin jäsenet. En mää muita jaksakaan nähdä itse...

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Mutaa.. Voi sitä kokeilla mutaakin... sitä ei ole vielä tyypattu. ;) Perkele, löytyi 300 e arvoinen kuori sängyn alta matkalla Pohjolaan. Hilpeetä! ;) Mietin joskus 2 kk sitten, veinko sitä postiin vai en. No, tietty en.

LoisLane kirjoitti...

Jees. Ei kannata kyllä ottaa voinnin kanssa isompia riskejä! Meidän kaksikko tietää nää. Ja tuolla ON liukasta, en mä sitä turhaan painota jokaisessa entryssä ja kommentissa. Äsken hädin tuskin selvisin tosta Cumuluksen kulmalta kotiin, parinsadan metrin matkan, kaatumatta. Karseeta.

Ja kiits (etukäteis)onnitteluista! :) Vaikka kyllä synttärien hohto on tässä jo vähän hiipunu vuosien varrella. Ei kukaan kummiskaan tee mulle kakkua enää. :( Tosin, ehkä oon vaan niin nirso, ettei kukaan vaivaudu. :D Vaikee mulle onkin tehdä täytekakkua, kun en voi sietää kermavaahtoa!!

Ja vedoten tohon sun perjantai-ihmeeseen, niin mä en pääsis kyllä irtautuun noihin aikoihin, ku vieraat kutsuivat itsensä just klo 14 alkaen. Ehkä rantaleijonoidaan (ilman rantaa ja leijonia) joku toinen kerta sitten. ;)

LoisLane kirjoitti...

Voi Pohjola... jotenkin nousee aina karvat pystyyn, kun kuulee jonkun paskan vakuutusyhtiön nimen. Tai en mä tiedä onko niitä ees muita ku semipaskoja, paskoja ja sysipaskoja.

Tosin suurin osa mun vakuutuksista on Lähärissä ja ne kyllä osaa jutut, ei mitään pahaa sanottavaa. :) Pitäis keskittää kaikki sinne, mutta kun ei vissiin tälläkään selällä saa kauheen hyvää diiliä mistään. :D

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Mä voin tehdä pannarin. :) Juurikin ois yksi uunissa tuloillaan. Kun mennään altaalle, voin tuoda pakastetun biitin - sit joskus... ;) Ja joo, tuskin täs nyt imhettä ees tapahtuu...