sunnuntai 15. helmikuuta 2009

Virhearvio (Tahdonvoimaa)

Tiedättekös ihmiset, mä oon tehnyt virhearvion. Tällä kertaa pomputus ja vajoaminen ei tule yläniskasta. Vaikka se nyt heikko onkin ja C0:akin valskaa, niin nytpäs oireet tulee C7:n kohdalta, missä mulla 'virallisesti' olikin vamma. Kokeilin vähän erilaisia neuraalikudoskireysjuttuja, ja totesin, että C7:n kohdalta se nyt jumittaa. Polla on painanut rangan kasaan, se hieman kulmakiilautunut ligamentti joutuu rasitukseen ja 'joustaa'. Siksi mulla on ollut alaselkä ja jalkapohjatkin kipeinä, koska C7 ei hoida tehtäväänsä siitä kohdasta alaspäin. En nimittäin ole pystynyt tekeen syviä kohta 3 viikkoon tai ojentajia 2 viikkoon. Heureka. Huomenna täytyy alkaa vääntää ojentajia (jos pää on parempi) kun niillä saa ton C7:n kuriin.

Miksei vaan voi olla sellainen kaula kun kanalla? Voin laittaa joskus yhden hauskan Youtube-pätkän kanan kaulasta (ei katkomista), KUN PÄÄSEN NETTIIN. Pitäisköhän käppäillä olkkariin sulkeen Ostos-tv, joka meuhkaa tuolla yksinään? Joo, kyllä mä meen. Vaikka kyllähän Proactive-ihonhoitosarjastakin onkin ihan kiva kuulla bullshittiä... 'Tekee ihosta sileän ja pehmeän'... 'Hellävarainen, turvallinen ja tehokas'. 'Tavalliset ihmiset ovat ottaneet sen omakseen'. Siis mitä helvettiä?! No, eikun tekee ihosta karhean ja kovan ja on rujo, suorastaan vaarallinen sekä ennen kaikkea täysin tehoton ja paska tuote... Niin, ja toihan on niin hieno tuote, että ennen sitä käytti vaan jenkkijulkkikset. Nyt sen saa myös tavikset.

Ostakaa hei pliss nyt Proactivea nyt kaikki, kun mä sitä oikein blogissakin mainostan... ;) Hittejä, hittejä.

Hyvät yöt!

Ei kommentteja: