lauantai 28. helmikuuta 2009

Kalvokoulukunta kommunikoi (Tahdonvoimaa)

(Eli jonkun mielestä hullu puhuu toiselle hullulle!;)

--

Moi,

Sulta voi kysyä, ilman, että saan Hullun leiman otsaan ja ehdotat psykiatrille siirtymistä. ;)

Eli kun rasitan rankaa, niin jossain vaiheessa tuntuu siltä, että tosta C7-kohdalta 'vetäytyy' jotain ns. suppuun ja tuntuu, niinkuin siinä kohdassa olisi jotain liian tiukalla, mutta toisaalta myös puuttuisi jotain. Se kohta alkaa sillain hassusti 'väpättämään', sama kohta, joka aiemmin mua pomputti. Ihan kuin näpäyttäis liian tiukalle kiristettyä kuminauhaa sormella ja se jäis sillain 'heilumaan' ees-taas. Samalla tavalla, kun viimeksi selitin siitä, että 'paine' jakautuu epätasaisesti putkessa, niin yleensä tuo kohta on just se, mistä ydin 'katkeaa'/tuntuu 'kireeltä' esim. kun tekee sitä 'peffareiälle valoa' -liikettä. ;)

Kysymys kuuluu, tunnenkohan mä sen, kuinka neuraalikudos on liian kireellä, vai tunnenko sen, kuin kalvo kiristää, vai onko ne sama asia? No, hyvää on se, että ennen koko ranka oli väpättävää kummaria, mut nyt se on sitä enää muutamista kohdista (C7, lonkka, korvat) tai sit ylirasituksen takia koko putki.

Kiitos hirveesti, jos viittit muutaman lauseen laittaa. Ja ei ole kiire. Oon miettinyt tota niin kauan, kun olen tässä 'vaiheessa' ollut mutta unohtanut aina kysyä. Voit vaikka antaa siskon mukana vastauksen, jos ehdit lukea meilit ennen kuin hän tulee hoitoon maanantaina.

Hyvää alkanutta viikkoa! Siksi toin jouluna enkelin, että sinä olet ollut sellainen minulle. :)

9 kommenttia:

LoisLane kirjoitti...

Mä niin tiedän kelle tää on suunnattu!! ;)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Katos terve! Mulla vaihteex pelittää kommentit.

Neiti on hengissä työrupeamansa jälkeen? Hieno juttu! Mä aattelin just alkaa tutiin, mutta totesin, että silmälihakset on niin jumissa, ettei siitä mitn tuu. Niin vedetään tiukkaa email-settiä Fedjan ja Dd:n kanssa. DD varmaan lähestyy sua selkäasiassa meilillä, kun kehuin sun välilevyjäs ja saksasta tilattua valmistettas. On menos itsekin gurulle oman selkänsä takia.

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Kyllä varmaan vastaanottaja taas hymyilee... Kysyin muuten siitä, että saanko tekstiviestihäiritä ihan milloin vaan virka-aikana, kun alkoi niin ahdistaa, että jos oonkin riippakivi. Kuulemma aina, ja vedet tulvahti silmiin molemmilla...

LoisLane kirjoitti...

Enimmäkseen hengissä joo, kuten entryssä jo kerkesin tilittään. :) Haha. Mun välilevythän onkin niin priimakamaa, että kannattaa niitä kehua ympäriinsä. :D

Ooo, vai on DD menossa meidän gurulle? Ollaan siis ehkä puhuttu puhelimessa. Jännää. ;)

LoisLane kirjoitti...

Oih, ihanaa!! Nonni. Mitäs mä sanoin? Ei vastaanottaja jokaisen anna itteensä häiriköidä 24/7. Oot spesiaali! :)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Jeps on menossa, mutten tiedä, onko varannut aikaa. No, ehkä kohtaatte joka joskus ihan livenäkin ohi mennen. Vai et sä taida duunissa usein olla, kun ft:lla on hoitoja? Vai ootko? Hetkonen, onko toimiston ovi siihen tilaan, missä ft istuu hoidon jälkeen 'liian kovalla penkillä', vai onko siinä joku muukin pieni tila? Hmm, eihän siinä voi olla.

LoisLane kirjoitti...

Enpä oo ikinä sitä ovee avannut, mutta mun mielestä se ei oo käytössäkään, kun suoraan toisella puolella on kaappi ;) Ja mä teen sitä ajanvarausta 95% ajasta kotoo käsin, eli harvemmin mä siellä pyörin toimistoaikaan.

LoisLane kirjoitti...

Mutta nyt tää tyttö taitaa yrittää nukkumista. Väsyttää ihan järjettömästi, mutta nukuttaminen tosin on aina ihan asia erikseen... Palataan astialle, Öits! :)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

No, meni oikeeseen mun aavistelut! :) Kuulemma työtilat uudelleen järjestellään jatkossa ft:n osalta. Just hänelle sanoinkin, että mun hermosto kilahtanee siitä muutoksesta. Hahhaa. ;)

Toi kotijobihan on näppärä! Mitäpä nyt siellä hengaamaan. Kato Dd:lle sit tupla-aika. Kun on melkein parikymmentä vuotta sairashistoriaa. ;) ;)

Hitto, nyt menee silmät kiinni, jesh! Joku jännitys purkautuu. Huomenna porukatkin tulee piipahtaan, kun niillä on uusi auto. Ihan kuin mä nauttisin siitä hirveesti, mutta kuitenkin. ;)