keskiviikko 15. lokakuuta 2008

Käsittämätöntä

On tämä kyllä niin outoa. Yhtäkkiä olo on ihan kuin syyskuussa, vaikka olin jo niin hyvässä paranemisdraivissa lokakuun alun. Sitten lokakuun 10. pvä alkoi hirveä alamäki.

Nuppi meni ihan jumiin, hermosto sekos täysin ja muutenkin olotila tuntuu vaan menevän huonommaksi. Autonominen hermosto on alkanut tikkuilla uudestaan jne. Kohta olen varmaan taas samassa tilassa kuin, kuin mistä lähdinkin.

No, täytyy kattella, mihin suuntaan tää tästä menee. Fyssari kyllä varotteli, että jossain vaiheessa se vaihe tulee, jolloin olet vuorotellen terve ja kipeä. Mulla sitä nyt ollut kyllä koko lokakuu. Koskaan ei tiedä, millainen olo on, kun herää ja vaikka teen samoja juttuja päivästä toiseen - todella rutiininomaisesti - niin sillä ei ole mitään vaikutusta siihen, miten hermosto käyttäytyy. Se vetää ihan omaa showtaan ilman, että mä mitenkään pystyn siihen vaikuttaan. Olo/mieli sinänsä 'tuntuu' paremmalta/terveemmältä, mutta tuntemukset kehossa on ihan mitä sattuu.

Jotenkin tuntuis, että kaulan lihakset on ihan tulehtunut. Ehkä oon tehnyt liikaa treeniä ja rasittanut niitä liikaa altaassa. Taidanpa kokeilla Panadol Extend 550 mg:a.

Eikös tulehtunut lihas ole juuri sellainen kuuma jumittava köntti? Munhan se pitäis ex-kilpaurheilijana tietää... Mutta kun en luota enää omiin tuntemuksiini missään mielessä. ;)

1 kommentti:

Fedja kirjoitti...

Kokeile kylmägeeliä tai kylmäpakkausta pyyhkeen sisällä niskaan. Ei saa kylmäpakkausta laittaa suoraan sinne. Minä olen kuumottavan niskaan käyttänyt ja välillä auttaa, jos ärsytys on kokonaan tulehduksellista. Minulla välillä tulehtuu ensin niskan neuraalikudos ja sitten hiipii rankaa alasapäin.