torstai 20. marraskuuta 2008

Jumala (siis jonkunlainen jossain muttei välttämättä kristinuskon...) on olemassa (Tahdonvoimaa)

Ihanainen exäni toi talvirenkaat. Sillä aikaa, kun hän ronskeilla käsillään niitä vieritteli WBB:lle, minä olin reipas tyttö ja puistelin auton lumesta, raaputtelin lasit huomista allaskeikkaa varten sekä tyhjensin takakontin roinasta, jotta ne renkaat mahtui sinne. Kaikki tämä kuin huomaamatta, vahingossa. Kai sitä on sit vähän tervehtynyt. Tosin kun pääsin kotiin, niin käsiä ja selkää pisteni niin pirusti. Että aika huono on rasituskestävyys... Apulaiselleni vein parkkipaikalle palkaksi kupin kahvia ja keksin. Ja tietenkin hän sai nauttia erinomaisesta seurastani 10 minuuttia, mitä juttelimme. ;) Mm. aiheesta: mies, hanki talvikengät, joissa on kunnon pohja. Huom! Juttelimme = Minä ulko-oveen nojaten, kun ei niska kanna muuten, ja hän ihmeissään ripustautumistani katsellen. Kiitos vielä asianomaiselle! Luet kuitenkin tätä blogia.

Ja sitten siihen Jumalaan. ;)
LOMMO OLI OIENNUT!!!
Jee, olen 150e vähemmän köyhä. Lisäksi muistin, että frendi on mulle auki 400e. Saan ne huomenna. Siinä on melkein fyssarilaskun rahat.

Ps. Totesin, että tuommoinen nuoskalumi on maan mainio niskalle, kunhan alla ei ole jäätä. Se pitää ja se ei ole niin kova pinta kuin asfaltti. Oli ihana kävellä uskona, kun ei joka askel sattunut päähän...

Ei kommentteja: