torstai 20. marraskuuta 2008

Tennareilla toimistoon? Ei talvella (Tahdonvoimaa)

Hieman nauratti, kun päätin kuikata, miten blogimme sijoittuu eri hakusanoilla Googlessa ja päädyin 'retkahdusvamma'-sanalla blogilistan linkkiin. Sieltä se pamahti kolmantena, ja ironista kyllä, yllä oleva mainos Taistelijat-blogin yhteydessä!

Perustin tämän blogin yhdestä syystä: tennarit! Koska laitoin kesätennarit toimistolle talvella, ylläpidän tätä saittia. Melkoinen sattuma. Onkohan noi lukenut mun kirjoituksia, jossa toistuu sana tennarit ja pistänyt mainoksensa tonne sillä perusteella? ;) No, ei kai kukaan haluaisin yhdistää tennareita noin negatiiviseen asiaan kuin liukkaus ja kaatuminen?

Mietin kovasti, lähtiskö altaalle mutten taida viitsiä urheilla kesärenkaille. Onneksi exä tuo kohta talvirenkaat. Ne on aina säilytyksessä sen mummolassa, kun oon nuorekkaan (ja mua parempikuntoisen) mummon kanssa edelleen ihan bestis. ;) Pääsen vaihtaan talvikumit alle ensi viikolla!

Löysin Pirkkalasta (ylläri) puolet halvemman peltikorjaamon kuin Tampereelta. Se mun 'oman' autopajan ukko osas suositella! Posiitivista (niitä harvoja asioista mun elämässä), lommo ei ole syvä ja se on puskurissa. Sen saa lämmitettyä puhaltimella ja pullautettua takas. Sit vähän pakkelia ja pikkusen maalia. Avot. 150e tuli takkiin tostakin törttöilystä. Ennätyskallis fyssari 196 e + 2 e parkkimaksut. Viimeksi tuli sakot eli 46 e + 40 e... Mitähän seuraavaksi?

Ehkä joskus joku pudottaa 7 oikein -lottokupongin mun auton konepellille ja saan noi kaikki kulut takas??! ;)

Ei kommentteja: