lauantai 22. marraskuuta 2008

Korkkarit ja iltapuku (Musti)

Mykistyin ihan kun näin Tahdonvoiman julkaiseman kuvan, puku oli niin upean sexikäs että vanhankin henkeä salpasi.
Kyllä sinulle Tahdonvoima tulee vielä monta tilaisuutta, jonne voit pukeutua upeisiin iltapukuihin, olen siitä sata varma. Kenkä kauppaan sen sijaan joudut/pääset lähtemään, sillä luulen että sinulla ei taida olla yksiäkään matala kantaisia juhla kenkiä. Piikkarit joutaa naulaan, mutta mitäpä niillä tekisitkään, koska matala korkoiset kengät ovat paljon mukavammat jalalle, niissä jalka lepää ja voit nauttia ystäviesi seurasta ilman irvistystä.

Mieleeni muistuu eräs juhlapäivä, jota varten olin ostanut kauniin jakkupuvun ja siihen väriltään sopivat upean näköiset korkkarit. Muutaman minuutin niitä pidettyäni, tunsin kantapäässäni jotain kosteaa ja inhottava kipu pakotti minut sivumpaan. Korkkari pois ja kuten olin arvannutkin, kenkä oli hiertänyt kauhean rakon kantäpäähän, joka tihkutti punaisena uhkuvaa verta. Eikä minulla tietenkään ollut laastaria mukana. Kärsimykset eivät loppuneet siihen, jonkun ajan kuluttua varpaani olivat kuin hakatut. Tiesin sanomattakin, olin tehnyt naisten yleisimmän virheen, ahtanut jalkani numeroa liian pieniin korkkareihin. Koko juhla alusta loppuun oli yhtä kidutusta ja vain sen takia että minulla oli kauniin näköiset korkkarit, jotka eivät sopineet yhtään jalkaani.
Joten ole onnellinen Tahdonvoimaa, kun voit tulevaisuudessa juhliisi pukea yllesi kauniin puvun ja laittaa jalkaasi mukavan näköiset ja tuntuiset matalat juhlakengät. Sinulla kun on pituuttakin reippaaasti, ei tarvi koroilla enää korottaa, toista se on Mustilla kun kasvusuunta on iästä johtuen alaspäin.

1 kommentti:

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Mä inhoon muutenkin korkkareita. Hyvä malli... ;) Jos nyt pystyy käveleen normaalisti kengillä, ilman tai vaikka Mietaan monoilla, on mun toive/tavoite.