lauantai 8. marraskuuta 2008

Kaikki on vinksin vonksin (Tahdonvoimaa)

Hupsis, piti ehkä kirjoittaa Vireystilasta Fedjalle (Tahdonvoimaa)... Tai sit mä vaan yritän omia sun identiteetin, kun oon kyllästynyt omaani. ;)

Samoin viimeksi kun piti laittaa otsikoksi Roosalle, pistin ensin Tahdonvoimalle... Niskan piikkiin! ;)

Ei vaan, mulla on aina ollut ongelmana liian nopeat raajat (sormet, jalat jne), jotka tekee ennen kuin aivot on käskenyt ja mieli harkinnut. Siksi mun lisänimi onkin Bambi. Oon aina kompuroinut ja törmäillyt, kun ei ehdit väistää. Vähän sellainen koheltajana kun oon, niin sitten sattuu näin. Nyt on oppinut meneen rauhassa ONNEKSI. Mut kyl mä edelleen huomaan sinkoilevani. Esim. himassakin kun käännyn, oikein pyörähdän, kun balleriina. Tahtoo olla patoutunutta energiaa liikaa, kun ei ole päässyt liikkumaan niinkuin yleensä.

Muistan aina kun 18-vuotiaana juoksin yhdessä koulutuksessa päin viistoportaita, koska kuvittelin mahtuvani sutkattana tyttönä siitä alta - ja helposti. Silloinkin niska otti varmaan aika hyvät iskut. ;) Nyt kun mietin, niin ei ihme, että oon ollut vinossa jo jonkun aikaa...

Nyt mä lähden keittään kuudennet kahvit tänään. Mustin tyttö.

Ei kommentteja: