lauantai 8. marraskuuta 2008

Vireystilasta Fedjalle (Tahdonvoimaa)

Saitko sä muuten ikinä selitystä siihen, mistä noi vireystilavaihtelut yms. jutut johtuu? Aivovammasta vai? Alkoiko ne sitten vasta sen tokan tärskyn jälkeen? Aika erikoisia on joo oireet. Ja ei kai koskaan pysty selittään tarkasti noita juttuja. Ihminen on niin erikoinen kokonaisuus, ettei syy-seuraus -suhteet ple kovinkaan helposti pääteltävissä.

Hirveen vaikea kuvitella toi vireystilajuttu, kun itsellään ei ole vastaavaa. Kyllä mäkin silloin alussa vaan nukuin mutta se on varmaan normaalia, jos on kipeä. Eikös lepo ole aina se eka hoito kaikkiin muihinkin sairauksiin, aattelin vaan.

Nyt mä oon pyrkinyt ajaan konetta tietoisesti käyntiin uudelleen pikkuhiljaa ja vähitellen. Se syyskuun nopea startti ei ollenkaan toiminut, niinkuin piti. ;)

3 kommenttia:

Fedja kirjoitti...

Ei sulla Tahdonvoimaa ihan taida tuo vireystila pelittää, kun laitoit minut kirjoittajaksi vireystilasta -juttuun :>, :>, :>.
Hahhhahhaaaaa.....

Vireystilaongelmat voivat tulla aivorunkotasolta tai jostakin muualta aivoista. Aivorunko on aivojen patteri. Minulla patteri on osittain rikki tai sitten siellä on tästä kalvohommasta tullut toiminnallinen häiriö. Minulla alku oli melkoista söhläystä, kun vireystila melkein koko ajan tapissaan. Kerron sitten joskus.

Joo. On kyllä tosi hyvää seuraa täällä blogissa.

Tahdonvoimaa kirjoitti...

hah, mä korjasin sen! ;) jaksoin vaivautua läppärille. tyhää naputella vinossa kylellään. ;) hartialepoa.

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Jos osais kirjoittaa, niin ois kirjoittanut tyhMää! Mut kun ei kun...