perjantai 14. marraskuuta 2008

CST:stä suomeksi (Fedja)

DirtyDeedsin ansiosta minä lopulta pääsin lukemaan kraniosakraaliterapiasta ja ihan suomeksi. En ole eksynyt näille sivuille, vaikka olen tehnyt kranio sakraali -hakuja kuukkelissa.

Yksi kuukkelihaku kuulemma kuluttaa energiaa yhtä paljon kuin energiansäästölampun polttaminen yhden tunnin (5,7 vai 11W?). Että näin sitä minäkin ekologinen ihminen aiheutan kasvihuoneilmiön pahenemista päivittäin.

Onhan tuo mukava, kun Upledger on samaa mieltä, kuin mitä minun mutu on ollut. Jess. Hyvä, että olen luottanut omaan tuntemukseeni ja kropasta saatuun informaatioon ilman tietoa anatomista ja fysiologista tietoa asiasta.

Tässä muillekin linkki, jotka eivät hoksaa itse sitä etsiä, mutta haluavat tietoa asiasta.
http://www.upledger.dk/suomi/kranio-sakraaliterapia.htm

6 kommenttia:

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Siis kuluttaa noin paljon energiaa??? Arvaan vaan, kuin paljon sä Fedja oot käyttänyt 11 v. aikana Googlea, kun mä oon jo 8 kk:ssä tuhlannut kymmeniä lamppuja... Ja hyvällä omalla tunnolla!

Asiasta aasiin. Kun oon terve, teen ne infosivut. Pitäskö varaa se retkahdusvamma.fi -domain? 120 e/ 4 vuotta ei ois paljon näin hyvälle asialle. Ja mulla on tapana kyllä saada rahat takas noista ns. hyväntekeväisyysproggiksistakin... ;) Kertoo muuten jotain suhtautumisesta vammaan, ettei ole varattu...

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Eikö muuten se bloggerin linkkitoiminto wörki? Mulla ei aina ja sit joutuu laittaan osoitteen noin. Se on siinä tekstikentän yläpuolella ne "silmälasit" pystyssä... Muistaakseni... Täytyykin tarkistaa, miten sit käytettiin... ;)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Jaahas, noille vois myydä nettisivuille vähän lihaa luiden ympärille, kun nyt on kovin tylsää ja epäammattimaisen näköistä visuu tarjolla... ;) "Asiattomat" sivut syö niin pirusti uskottavuusmielikuvaa...

Fedja kirjoitti...

Varataan vain. Sinne vois alkaa keräämään hiljalleen tietoa. Hiljalleen tämä mun tahti ainakin on. Tuo niskavamma-foorumi on kohtuullisen kömpelö paikka kerätä tietoa. Alustavasti siellä 1 oirelista jo on. Sen verran olen saanut aikaiseksi, mutten enempää.

Maksetaan vaikka puokkiin, jos ei rahaa saada, kun ollaan kerta niin rikkaita.

Voidaanhan sitä yhdistyskin laittaa pystyyn tarvittaessa. Olen ollut kyllä jo yhdessä niskavammayhdistyksessä, joka on kaatunut.
Niskavammayhdistys ry. Sitten sen nimi muutettiin Suomen kaularankapotilaat ry:ksi. Tuolla nimellä yhdistyksen johto sitten operoi ja kukaan ei tiennyt, että uuden nimistä yhdistystä ei ollut rekisterissä ollenkaan eikä siis olemassa. Ja yhdistys sitten kaatui toimimattomuuteen ja sekasotkuisuuteen.

Jos yhdistyksen perustaa, ehdotan rekisteröimätöntä aluksi + kunnon säännöt.

Tahdonvoimaa kirjoitti...

Mennään yks.henkilöinä. Oon jo kerran maksellut jälkikäteen tarpeeksi veroja, kun yhdistys katsottiinkin rahaa tuottaneeksi organisaatioksi. Long story... ;) Siirryn laittaan sulle meiliä asiasta gmailiin, niin ei pääse vakuutusyhtiöt väliin... ;) Ootko sä ohjelmoija, vai muistanko väärin? Mä oon markkinointi-ihminen - henkeeen ja vereen. Not bad combination... ;)

Tahdonvoimaa kirjoitti...

ny on postii sulla... :)