perjantai 14. marraskuuta 2008

Vasen korva ei muuten kitise (Tahdonvoimaa)

Tein havainnon: ei muuten kitise enää. :) Kyllä se oikea puoli tulee perässä! Jumankeuta, että oon muuten nöyrää tyttöä, jos CST-fyssari ja sisukas harjoittelu kitkevät musta pois loputkin viat.

Kääntöpuoli asialle on hillitön vitutus: MIKSI KUKAAN EI OLE HOITANUT SYYTÄ AIKAISEMMIN? Jos on heikko keskikaularanka, niin helvettiiks sitä käydä voice massagessa pitämässä niskaa ja laululihaksia auki? Tai jos olin niskaan 'erikoistuneella' fyssarilla 2003, niin miksei se tehnyt mulle harjoitusohjelmaa?

Ja kaikki ne fysiatreiksi itseään kutsuvat pellet, jotka on pompotellut mua reumalla, neurolle yms. TURHAAN ja jotka ei edes ole osannut/halunnut tutkia mua kokonaisuutena. Jumalauta, kun oon tolpillani, niin lisään toteuttavien asioiden listaan henkilökohtaisen joulutervehdyksen viemisen noille nk. lääkäreille. Ja se ei ole mitään kivaa kuultavaa. Lisäksi vedän ne kaksi fysiatria, joilla kävin huhti-toukokuussa, hoitovirheestä vastuuseen. Kun oon terve, mulla on energiaa tapella vaikka A360:n kokoisia tuulimyllyjä vastaan.

Ei kommentteja: