maanantai 10. marraskuuta 2008

Ja mainittakoon vielä... (Tahdonvoimaa)

Etten mennyt pakettiin vessan siivoomisesta. Vähän rintaranka/hartsu yritti jumittaa mutta laitoin ne aisoihin pikkulevolla ja pumppauksin. Mitä sit?

Helvetti, kun tekis mieli alkaa vääntää niitä alarangan liikkeitä, koska tiedän, mitä sieltä tulee ja ymmärrän, että suurin ongelmukseni on enää C6.

Mun piti saada ne jo viimeksi, mutta fyssari teki oharit, kun oli yläniska niin räjähdyspisteessä ja ei saanut lekurilta konsultaatiota, kun lekurilla oli potilas just sisällä. Ihan oikein, ettei antanut liikkeitä, vaikka kuin ruinasin. ;) Olisin mennyt vaan enemmän jumiin, jos olisin siinä kunnossa alkanut hinkata lisäliikkeitä. Täytyy luottaa ammattilaisiin, eikä alkaa sooloilemaan.

On se fyssari kyllä pätevä... Todellinen lottovoitto. Näin kerran jo kamalan painajaisen, kuinka fyssari ja lekuri joutuivat molemmat autokolariin ja kuolivat. Minä ja sisko etsittiin siellä toimitiloissa sitten yön hämärässä epätoivoisena niitten koneelta uusia liikkeitä, jotta oltais voitu itsenäisesti jatkaa kuntoutusta! ;) Todellinen painajainen, onneksi en ole koskaan nähnyt enneunia. En nimittäin tahdo sen exän veljen kaulaan roikkumaan Amarilloon, niinkuin kerroin Hämärä uni3-otsikon alla joitain päiviä sitten.

Oon muuten itsekseni miettinyt, että fyssari varmaan antaa mulle vähemmän toistoja, kuin mikä 'oikeasti' pitäis, koska hän tuntee mun yli-innokkaan suorittajaluonteen - teen kuitenkin tuplaten. ;)

Jesh, 19.11 on onneksi ihan pian ja silloin tulee uudet kuviot kehiin. Innoissaan ootan niitä!

Ei kommentteja: